08 April 2011

jgn menangis duhai hati...

seem like everyone who are close to me..
start to slip away..
ya Allah..
aku pernah berdoa padamu agar dikurniakan seorg sahabat
yang akan selalu bersamaku..
namun ya Allah..
aku terlupa untuk meminta darimu agar dipanjangkan ikatan persahabatan antara kami..
mengapa saya diuji sekali lagi..
sahabat yang sangat aku sayangi..
kini terasa jauh dari diri..
maafkan aku wahai teman..
aku bukan sahabat yang baik..
aku tak mampu menjadi yang terbaek..
aku terlalu cuai dalam menjaga ikatan antara kita..
andai aku tidak lagi bisa mendampingimu..
aku mendoakan agar kau bahagia sentiasa..
semoga kau tidak akan pernah lupa semua kenangan antara kita..
dan permintaan terakhirmu tetap akan kutunaikan...
hari-hari yang ku lalui kini..
tidak lagi seindah dulu..
tanpa gelak tawamu..
tanpa gelagat dan celotehmu..
maafkan segala khilafku teman..
maafakan segala yang menguris perasaanmu..
maafkan aku..
terima kasih kerana pernah sudi menjadi sahabatku..
bersamaku tika senang dan susah..
kini..
aku sendiri tanpa kamu..

0 comments: