25 April 2011

giveaway Ujang9897

ok^^ first time aku join giveaway ni..since aku telah di tag oleh cik abang syafiq salim, so aku pun join la contest ni..

1. first letak header pilihan malaysia..^^(walaupun tak wajib, aku letak gak la sebagai tanda appreciation untuk encik ni)
http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html
2. letak satu gambar yang sempoi..( masih tak wajib gak ^^)




3. bebel pape yang aku nak ^^( tak wajib jugak tapi aku suke sebab aku boleh membebel kat sini)

gambar di atas diambil selepas kami tamat kursus palapes, lokasi jeti LUMUT..sangat seronok sebab dah boleh berfoya-foya selepas 2 minggu dikerah..haha..singgah kat pekan lumut sebentar, shopping sakan, posing sakan sebelum bertolak pulang ke pulau pinang. aku rasa gambar ni sangat sempoi a..hariz a.k.a black memang suka buat posing pelik-pelik...apa je objek yang ada kat jeti tu dijadikan bahan untuk kami berposing..haha..gelak tak engat la..sekian.

4. tag 2 orang:
hehe..anda berdua telah saya tagged untuk contest ni..^_^

5. saya telah pun meninggalkan entri penyertaan di entri encik ujang.
btw selamat pengantin baru encik ujang dan kak yana..

0 comments: